En kväll och natt ensam

Har tänt doftljus och ligger och funderar över allt och ingenting.
Fattar knappt själv hur otroligt jävla bra jag har det egentligen, jag mår bara så snuskigt bra nuförtiden och jag har nog min underbart fina och snälla flickvän att tacka för allt det, trots att hon inte har det så bra själv och trots att hon har det fullt upp med sig själv så har hon alltid tid för mig och tid att lyssna på när jag vill berätta något. Det spelar ingen roll om det är något viktigt eller om det bara är något struntsnack jag vill prata om, hon lyssnar ändå alltid. Med henne kan jag vara mig själv fullt ut och vi kan alltid skratta och ha roligt med varandra och är någon av oss nere så kan iallafall hon alltid få mig på gott humör igen. Hon har även fått mig att upptäcka och fått mig våga att prova och fundera över sidor i livet som jag inte tänkt på förut och det får mig att tro mer på mig själv.
Jag har henne att tacka för vars jag är i livet just nuoch vem jag är, och jag trodde inte man kunde sakna en person så mycket på så kort tid som jag saknar henne just nu.
Jag älskar henne <3

Besök hennes blogg här och lämna en fin kommentar, det förtjänar hon. <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Bara du formulera så vackra meningar, jag är en lycklig kvinna som har dig. <3

2010-08-16 @ 00:41:02
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0