Glad kille

Nu har flickan min skjutsat hem mig till skogen och jag saknar henne lite redan faktiskt men de ä ba å härda. <3 Jag har passat på att provspela led zeppelin vinylen och den låter helt fantastisk, gilla!
Har även passat på att spela lite gitarr och jag minns inte senast jag tyckte det var så roligt att spela gitarr senast, nu kan jag bara sitta och lira i evigheter utan att lessna liksom och längtar nästan tills man börjar få lite gitarrläxor så att man kan fortsätta att utvecklas! Förut tog mest bara upp gitarren för att man kände sig tvungen men nu tycker jag bara att det är roligt och that's what it's all about, att det ska vara roligt. :)
Ikväll ska jag sätta mig ute på balkongen, slå på nån bra vinyl i bakgrunden (Pink Floyd kanske?), kanske ta en dricka och bara njuta av mitt liv, mår bara så ruskigt bra nu för tiden :)
Imorgon kommer förhoppningsvis min cylinderhatt med posten också, kanske lite optimistiskt men man kan ju iallafall hoppas :) Bifogar en bild på den, jag tycker den är snuskigt fin iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0