HHH-vakt

I helgen blir det till att vara HHH-vakt hemma i sidensjö och ta hand om huset, hunden och hönorna. Ska bjuda över iallafall Cissi och brorsan på några öl och kanske lite korvgrillning och film på kvällarna, blir nog riktigt mysigt och det ser jag fram emot. Man kanske tänder på vattenpipan en sväng också och så lär det ju bli en hel del skitsnack och tatueringssnack med både bror och Cissi. :) Förhoppningsvis så kan vi nog få klart skissen på min kommande tatuering snart också så att jag kan få gå och boka tid, längtar som attan på att få köra lite på överarmen. :)
Känns relativt skönt att få ta det lugnt nu i helgen när man har fått dricka lite igår men på söndag så blir det "Hestfest" med klassen som en sista spurt innan skolan, blir nog kul tror jag :)
Ha det bra och lämna gärna en kommentar på mina inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad är det för motiv på tatueringen du vill ha då? :)

2010-08-20 @ 11:49:23
URL: http://ladyrebeccaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0