Konsten att skapa fred med en hamster

Jag har skapat fred mellan mig och Cissis hamster Paul Pot.
Kriget började när jag skulle bära upp honom ur buren en morgontrött morgon och råkade slå hans huvud i burkanten, det fick honom att se rött så senare på dagen när jag skulle klappa honom så bet han mig i fingret så hårt han bara kunde. Men nu jävlar så är det fred, eller, jag mutade honom med mängder av cheese chrunchers och jag kan verkligen se hur han skulle kunna säga något i stil med "Okej grabben, du är helt okej" eller något annat typiskt filmigt. Känns bra att vi iallafall kan vistas i samma rum utan att det blir någon tryckt stämning :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha X)

2010-08-20 @ 11:48:00
URL: http://ladyrebeccaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0