Krogkväll

Blev Olearys igår med några kompisar och kvällen började riktigt bra med förfest hos Emelie (En oväntat lång sådan) där vi lyssnade på Sean Banan med "Skaka rumpa", spelade gitarr och sjöng och tittade på ett dvdaquarium. Hade dock underskattat hur mycket öl jag behövde så de sista timmarna blev jag utan så jag halkade väl efter lite men det gjorde väl inte så mycket, kunde ju ta igen det på krogen. Tanken var ju att vi skulle försöka komma in på harrys där det var 19 men där kom tydligen ingen in så vi drog på Olearys där det var 20 och kom in istället. Väl inne på krogen så började det gå utför, när vi gick ifrån bordet för att beställa en till öl så råkade Cissi lämna sin väska vid bordet där vi trodde att våra andra kompisar skulle stanna men det gjorde de inte så när vi kom tillbaka så var väskan borta innehållande mobiltelefon, okul! Sedan fick en kort och gullig liten flicka för sig att dränka sorgen med en tequila, trots att hon inte tål sprit och mycket riktigt, svamlet började komma. Vid 1 så gick vi och förhandlade ut hennes skinnjacka eftersom nummerlappen fanns i väskan, tur att inte tjuven löst ut den också. Sedan på vägen hem och väl hemma så fick jag höra både den ena och andra historien om hur Oscar ringt Viktoriaesplanaden om Bacardi Breezer, ganska underhållande såhär i efterhand ^^
I helgen så blir det till att hänga i Sidensjö och dricka öl och chilla eftersom jag ska vara HHH-vakt (Höns, Hund och Hus) medan mamma och pappa är i åre, blir nog fint det med.
Nu ska vi nog färga mitt hår tror jag :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0