Ny dag, nya måsten

Idag är det årsmöte med Musikhuset, är ju för närvarande ordförande men idag blir det ändring på det. Prioriterar ju skolan först och insåg att jag inte har tid att bära ett sådant ansvar i föreningen också men jag blir nog kvar som ledamot, det är ju kul att se till så att det händer något i den här hålan. Men nu har det ju inte hänt något på ett bra tag i och med att det nästan inte finns några personer som vill engagera sig och fixa konserter. Jag hoppas verkligen att vi har hittat folk som kan fylla upp platserna efter de som flyttar och slutar. Skulle verkligen behövas några som brinner för det och är villiga att jobba lite för att få hit en massa bra band och artister. Det sista som får hända är ju att föreningen går i graven och det får den verkligen inte göra.
Nå nog om det, puss och kram!

Det här är ifrån Godhate, Aeon och Soul Decay konserten på musikhuset som jag fotade lite på i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0