Räven i farten?

Igår började min tjänst som HHH-vakt här i sidensjö men vi fick även veta att Simon hade huset för sig själv så bestämde oss för att göra en snabb visit hos honom också men jag var nykter så att jag kunde köra så att vi skulle kunna komma hem till sidensjö på kvällen. Men det var ändå trevligt med alla folk från klassen som man inte träffat på ett tag som man bara kunde sätta sig och snacka en hel del skit med, tack för det! <3 Hade även en underbar flickvän som nog tyckte lite synd om mig för att jag var "tvungen" att vara nykter så hon tittade till mig och frågade hur det var och höll om mig och myste.
Sedan valde vi ju att dra hem lite tidigare för att vi skulle stänga för hönorna och tuppen utifall räven skulle vara i farten och vad ser vi inte uppe i skogsbrynet, jo ett par ögon som lyser och jag är direkt övertygad om att det var en räv. Så jag går in i hönshuset för att se att alla är där och räknar dem och får det till 8 stycken, smsar mamma och frågar hur många vi har och då säger hon 10. Måste in igen och räkna men inser då att det ligger två stycken i rederna och gömmer sig så då kan man till slut andas ut. Är inte lätt det här alltså.
Idag har jag tänkt att bju över bror så kan han, jag och Cissi dricka lite öl och kanske se på någon film och så blir nog mysigt tror jag. :)

Tur att vi har en sån bra vakthund, som för övrigt fyllde 8 år i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0