Skola imorgon

Imorgon börjar skolan igen, känns för stunden helt okej faktiskt. Ju tidigare man får ta itu med det sista året på gymnasiet desto bättre, kommer att vara så skönt när det är gjort och jag tror att det här sista året bara kommer bli grymt roligt i och med att vi ska jobba med vårat musiksceniska projekt. För er som inte vet så börjar jag alltså sista året på Musikestet i Örnsköldsvik och då får man göra ett sceniskt slutprojekt där eleverna själva får bestämma handlingen och vilka låtar som ska spelas. Det lär bli en hel del oenighet om båda handlingen och låtvalen men jag tror slutresultatet kommer bli grymt bra och jag ser framemot det. Ska även bli roligt att komma igång med gitarrövandet igen, vill ju utvecklas. :)
Imorgon blir det en sväng till Prästänget där både ettor, tvåor och treor ska "umgås" och leka lekar och sånt, blir nog en skön start på läsåret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0