Det var längesen

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men jag känner att jag inte riktigt har tid och ork att hålla på men ska försöka så gott jag kan.
I veckan har jag hunnit vara upp till Kittelfjäll tillsammans med Cecilias familj och blivit uppäten av mygg, har aldrig sett så mycket mygg någon gång! Jag har även repat en hel del med Smoking 5 eftersom vi har spelning nu på lördag, skönt att få tjäna lite pengar och kul att spela.
Ikväll blir det förhoppningsvis att sätta sig ute någonstans (om vädret tillåter) tillsammans med älskling och dricka vin och röka vattenpipa, kommer bli übermysigt!
Det var allt för denna gång, vis ses väl snart igen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0