Spelning igår

Hej igen!
Igår så spelade vi på nå kubbtjosan i Myckelgensjö, det var roligt att spela denna gång faktiskt för nu kunde man känna att man inte behövde skämmas för någon låt utan vi kunde alla låtar riktigt bra. Synd bara att publiken kom och gick så mycket (Det var tydligen deltävlingar i kubb fick vi veta senare) men de som var där var hängivna fans så att säga. Men idag är man ruskigt mör men det äre värt eftersom man får lite klirr i kassan. :)
Jävligt tankspridd måste jag ha varit igår när jag kom hem till Cissi sådär vid halv tre för jag lämnade gitarren i bilen, lämnade bilen olåst och ytterdörren olåst, farligt. x) Men jag måste väl ha längtat så mycket efter sängen så att jag fick så bråttom in.
Nu så snart älskling har sminkat sig klart och så så ska vi dra förbi en sväng på nätra marknaden i kornsjö och strosa runt där en kortis, rätt som det är så hittar man någonting som är värt att köpa. :)
Aja nog för idag, vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0