Tomorrow

Jag tror att fåglarn hade tävling om vilka som kunde väsnas mest nu när jag var ute på balkongen för de lät allihopa för fulla halsar.
Det är skönt att sätta sig en sväng ute på balkongen om kvällarna för då får man en chans att ta lite frisk luft och rensa tankarna och det blir så mycket skönare att krypa ner under täcket sen när man kommit in igen.
Imorgon blir en slapp och skön dag, först sovmorgon och sedan troligtvis ingen riktig lektion förrän efter lunch :) På kvällen blir det grillkväll med musikhuset, blir nog jättemysigt tror jag :) Om jag kommer ihåg det så ska jag försöka ta med kameran så kommer det nog upp lite bilder också :)
Har föresten hämtat ut näringsdryckerna jag har fått utskrivna av min dietist, ska bli roligt att pröva alla olika smakerna, har lite njutångest inför kaffesmaken ^^
Vi hörs snart igen bloggen och alla fina människor som läser den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0