Blogg?

Ja då fick man för sig att skaffa blogg. Tänkte att jag kan nog behöva ett ställe där jag kan skriva av mig lite om kvällarna så det blir nog bra det här. Har jobbat de senaste två timmarna med att försöka fixa någon sorts design och för att vara min första någonsin så känner jag mig ganska nöjd ändå.

Idag (speciellt ikväll) har varit en jobbig dag, skulle lägga in en annons på mc'n men insåg att jag inte vet vars serviceboken är (mycket nödvändig, annars gäller ingen garanti) och har ännu inte hittat den heller. Suger kuk, behöver få den såld så att jag får in pengar!
Sedan när man något frustrerad sätter sig vid datorn så berättar Johan att Ronnie James Dio är död, ingen stämningshöjare direkt..
Nu ska jag lägga en omgång tarotkort och se vad ödet kan säga om min framtid.
Godnatt, skriver väl imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Himself

r.i.p DIO. :(

2010-05-17 @ 07:38:07
URL: http://Himself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0