Good day

Hej kära blogg med tillhörande läsare!
Idag har varit en slapp dag, började dagen med att ha nationellt prov i Matte B och det kändes väl bättre än förväntat så nu tror jag att godkänt i Matte B är spikat i alla fall.
Sedan slutade vi runt halv tio och då tog några ifrån klassen och jag bilen och for och rökte vattenpipa och smälte i solen. Grymt trevligt.
Sedan bar det av till Nola igen för att kolla på Nola's Dansföreställning och jag måste ju verkligen berömma våra kära dansare ifrån klassen, grymt hög klass på dem allihopa.
Sedan ikväll så har värmen bara gjort mig grymt trött och seg så jag var nog en trafikfara när jag åkte hem ikväll. x)
Nu sitter jag hemma och myser med Jazza, hon är fin. :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida från klassen

Tack Daniel! :D

2010-05-18 @ 22:44:58
Postat av: Daniel

Ingen orsak, det är ju bara sanningen ^^

2010-05-18 @ 22:58:07
URL: http://lifeofadrifter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0