.

Jag har världens största ego, jag ska lära mig att vara mindre självisk. Jag formulerar mig som en apa, jag ska lära mig att se till att lägga mina ord rätt. Jag tänker inte tillräckligt mycket innan jag säger något, jag ska lära mig att tänka efter före. Jag snackar för mycket skit, jag ska lära mig att bara säga saker om personer jag själv skulle vilja att personer sa om mig. Jag har svårt att släppa taget och lita på människor, jag ska lära mig att chansa och våga släppa taget för en gångs skull istället för att försöka styra allt som jag vill.
Jag ska bli en bättre människa och medmänniska.
Fler förslag på förbättringar skrives i kommenteringsfältet här nedanför. Utan feedback kan man aldrig bli bättre. Tack på förhand, ni är fina. <3

Kommentarer
Postat av: Olsson

Ja, jag har en sak jag vill att du ska träna på. Nu låter det igen att du vänder kappan efter vinden och verkligen ljuger för att få en bättre värld. De låter som att du döljer din egen åsikt och bara säger allt andra vill höra. Tro mig. DU KOMMER BLI ÖVERKÖRD. Jag har blivit det i 18 år. Du måste ändå ha egna åsikter och säga det du vill säga. Skit fan i om folk tar illa upp. De borde du träna på. Jag tränar för fullt. <3

2010-09-11 @ 12:42:37
URL: http://www.himself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0