Förlåt!

Förlåt mig för att jag blivit så dålig på att uppdatera men i och med att tjeckerna är här så är det fullt ös från morgon till kväll (vilket gör en ganska trött också).
Men ikväll har vi varit ute i gullviks havsbad (inte badat då såklart) och myst. Prövade min första surströmming a la Håkan "The Master Chef" Fahlander och det var riktigt gott, känner nästan ett sug efter mer nu! :) Vi åt även hamburgare och körde flashmob på random folk vilket innebar att vi ställde oss runt en speciellt vald person så att den inte kunde röra sig åt något håll och stod och låtsades som ingenting. En gång satte vi oss mitt emellan två tjecker och sjöng bä bä vita lamm och gick sedan därifrån. Vi körde även tetris genom att tränga ihop oss tio pers i världens minsta vedförvaring. :)  Trevlig kväll men är ruskigt trött och mör nu!
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, fin kväll! Jag gillar att Janne började springa när vi försökte omringa honom.

2010-09-06 @ 23:16:10
URL: http://aidu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0