Hemma

Nu är jag hemma i Sidensjö igen för att ladda upp inför en ny skolvecka, hoppas på att få vara sjukfri till veckan så att jag kan få ta igen det jag missat men som det känns nu så är det tveksamt.
Igår var jag, pappa, farmor och bror på middag hos faster min och det var riktigt trevligt, god mat som jag klarade av att äta i och med att pappa hade köpt tabletter som gör att man tillfälligt tål lite mer laktos så det var perfekt.
Sedan skjutsade jag in pappa på dansmaran på folkets park och hämtade och skjutsade hem honom sedan på natten, kul att få vara chaufför någon gång också. :)
Nu måste jag bara lägga upp en bild på älskling, hon är världens sötaste då hon är seg/trött/bakis. :) <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha fuu <3

2010-09-12 @ 20:27:59
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: daniella

cool blogg :)

2010-09-13 @ 12:38:23
URL: http://remeember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0