Tatueringstid + Musiktips

Är så nöjd! Nästa vecka blire till att dra till tatueringstudion och känna nålen mot huden, och inte bara 30min som förra gången utan nu är det rejält! Längtar!!

Dagen Musiktips är Electric Light Orchestra. Grymt bra band som är så väldigt mångsidig på flera sätt. De prövade att blanda och spela de flesta stilarna och självklart så har vi myten om vad man får höra när man spelar skivan baklänges.. Jag har iallafall tre av deras album på vinyl och mina favoriter är Time och Face The Music så jag länkar till dem båda :)

Spotify Time: Electric Light Orchestra – Time
Spotify Face The Music: Electric Light Orchestra – Face The Music





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0