Blir man less? Ja!

Någon gång innan jul så ringde jag sjukhuset pga fortsatta problem med magen och efter många om och men lyckades jag få en telefontid med min läkare. Då lyckades jag ragga till mig en tid för en undersökning, trots att hon inte verkade tycka att jag behövde den utan fixade den bara för att få tyst på mig verkade det som, och när jag fick brevet hem så hade jag fått tid den 3 februari. Okej tid ändå tänkte jag, tills dess överlever jag nog. Men jag behövde inte vänta länge innan det kom ett nytt brev med en ny tid, den 2 mars, en hel månad framflyttat. Klart man blir lite irreterad men vad ska man göra liksom? Och nu idag, två dagar innan undersökningen, ringer de och bokar om min tid ännu en gång till den 16 mars. Vad fan liksom? De verkar ju uppenbarligen inte prioritera mig för fem öre! Kul att man blir tagen seriöst. Blev iallafall lovad att det inte skulle flyttas fram något mer och det är fan inte mer än rätt, annars kommer jag att gå kamikaze on their asses!
Chillar med Tom Waits nu innan sömnen faller in. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0