Kartongflyttningsfest

Hej bloggen!
Igår kväll blev det en lugn och rätt skön kväll, jobbade på fritidsgården i Järved. Men inte en käft dök upp så det blev till att titta på simpsons, Family Guy och sista avsnittet av legend of the seeker i min ensamhet. Låter kanske rätt tragiskt men jag hade det bra ändå för jag mådde bra trots att min älskling var iväg på party utan mig, kontrollbehovet börjar släppa! Den sista timmen spenderade jag med att dunka skitarg på högvolym samtidigt som jag spelade biljard med mig själv, börjar fan bli kung ju! Sedan bar det av till Sliperiet medan jag väntade på att hämta Cissi på harrys och där satt jag och snackade om allt möjligt tillsammans med Rikard. Och sedan hämtade jag flickan och vi for hem och sov.
Idag har jag varit hos Linus och firat honom på hans 19årsdag! Blev ingen tårta i och med att den innehöll laktos och jag kände inte för att bli askass i magen så jag lät bli men jag är lika nöjd för det, det var jättetrevligt!
Ikväll blire flyttkartongsfest hos Amanda som går ut på att vi ska bära flyttkartonger och få en shot av valfri dryck per buren låda. Värt! :D

Här kommer ett smakprov på Skitarg som jag dunkade på fritidsgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0