Ytterst händelserik helg

Då var det söndag igen, gillar inte söndagar. De är så fyllda med saker man måste göra och man är oftast så väldigt seg också.
Det har varit en ytterst händelserik helg på både gott och ont, fredagkvällen var inte den roligaste kvällen i mitt liv men då var lördagen desto roligare, åt först med älsklingen på mumbai town, den lokala indiska restaurang där vi åt god mat, nanbröd och drack indisk öl. Gott! Sedan bar det av till The Merry Can, den lokala puben, och det var faktiskt första gången jag var där och det var verkligen ett jättetrevligt ställe, jag gillade det! Där blev det till att titta på eldkvarn som gjorde sin andra konsert på två dagar i stan och de var helt galet bra och känslan min kropp fylldes med går inte att beskriva. Är så otroligt glad och tacksam för att min flickvän gav mig biljetten i födelsedagspresent, skulle nästan inte vilja byta den mot något annat. <3
Hur kan man lämna den man älskar, jag kommer aldrig att förstå. <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

jag kommer iallafall aldrig lämna den jag älskar, dig. <3

2011-02-27 @ 20:02:21
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0