Back to life, back to reality

Sceniska är nu slutligen över, efter galet mycket rep och efter 7 föreställningar så är det slutligen dags att ta sig tillbaka till verkliga livet och börja kämpa sista terminen på gymnasiet fram till studenten. Fattar inte hur man ska kunna sätta betyg på kursen Sceniskt Musikprojekt, i mina ögon har alla slitit arslena av sig och förtjänar högsta möjliga betyg och gärna även mer än så men jag hoppas iallafall att ingen behöver få ett betyg de inte förtjänar när vi får betyget.
Nu är det bara att bita ihop och göra sitt allra bästa på denna slutliga slutspurt så att man kan få börja på universitet till hösten och börja plugga till historialärare. För historia kan verkligen vara det intressantaste som finns. Rekommenderar alla att titta på History Channel om man har tillgång till den, själv så kan jag sitta klistrad i flera timmar om jag sätter mig och tittar på den kanalen, fantastiskt bra.
Ser framemot att flytta hemifrån och pröva på att klara mig själv, tror det kommer att bli så otroligt nyttigt och roligt.
Nä nu blire nog att spela lite spel för att sedan lägga sig tidigt så att man orkar upp imorgon bitti när verkligheten börjar igen, lär väl bli en rätt soft start i och med att lärarna nog kommer behöva kämpa lite för att få oss ur scensikabubblan men det gäller ändå att ge järnet ifrån start och jag är taggad!


Jag, Johan och Maria under repveckan, var mycket fetare med scen och
riktiga kläder men fett anyway. Foto lånat av Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0