Börja blogga?

Hej Bloggen!
Det var fan länge sedan nu men jag funderar på att börja med dig igen så därför gör jag ett litet "kickoff" inlägg här då.
På vinylfronten har det varit rätt dött ett tag fram tills att jag var till stockholm med älskling nu i mellandagarna, då blev det 4 st vinyler: Iggy Pop - Lust For Life, En skiva med blandade The Doors låtar, Bob Marley & The Wailers - Legend och Nationalteaterns Rockorkester - Livet Är En Fest. :) Var jävligt sugen på MC5's debutalbum men 400kr kändes lite för saftigt för min del.
Samtidigt då vi var nere i Stockholm så firade jag och älsk ett år tillsammans bland annat med att jag bjöd henne på vegetarisk buffé på Hermans och senare på den senaste Harry Potter filmen på måndagen sedan på tisdag kväll så gick vi ner till baren på hotellet och köpte varsitt champagneglas och skålade för att vi stått ut med varandra so far. :)
Nä nog för nu, jag hör förhoppningsvis av mig inom en snar framtid igen, puss!


Älskling och jag under tjeckienresan i våras, såhär glad är jag som får
ha henne vid min sida. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0